Lördag

Jag vaknade väldigt sent idag, nämligen för ca 30 minuter sedan (runt två alltså) Idag händer det nog inte så mycket, soltimmarna är i alla fall borta så någon solning i parken blev det inte i alla fall. Ska väl ta och fortsätta städa lägenheten antar jag.
Kommer ni ihåg när jag och pappa köpte bokhyllor förra året i oktober (tror jag det var) Ja, nu är dem fyllda med böcker i alla fall, haha de har alltså stått tomma i nästan ett år, men jag klagade lite på pappa i veckan eftersom han är ledig och bara sitter hemma kan han lika gärna göra lite nytta också tänkte jag.

Sen ska jag väl även fixa lite mera med bloggen hade jag tänkt.... Får se helt enkelt.
2009-07-18 @ 14:29:48 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0