Minnen <3



Sandra la ut denna video på sin blogg för några dagar sedan, jag hade precis fått min första kamera och året var 2004. Det hände några gånger att jag skickade över massa filmklipp till Daniel (som jag då inte var tillsammans med) och så gjorde han små filmer med oss och så bestämde vi vilken musik vi ville ha på videon, och här ser ni en utav de tre filmerna han gjort åt oss (dock är en endast till mig, alltså en liten kärleks förklaring, tror den ligger ute på bloggen någonstans den också)
2009-07-20 @ 02:28:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Va kul, jag kommer ihåg när han gjorde den, hur han pysslade och knåpade. / Kramar

2009-07-20 @ 18:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0