Shopping!

Igår fick jag äntligen handla något inne i göteborg, det blev tredje gången gilt helt enkelt. Kom hem med ett nagelvårds kit, varmt vax från veet o och två par skor. Skulle egentligen bara köpa ett par tygskor, men gillade två och de kostade faktiskt bara 199 kr styck, så jag tyckte att jag hade mer än råd att köpa dem båda då. Ska försöka leta fram bild på dem den så ni får se..

Förresten verkar det som om jag aldrig blir av med pengarna, det rullar hela tiden in nya känns det som. Först fick jag ju studiebidrag samt underhållsstöd i slutet av maj, men dem gick åt rätt fort till allt som skulle handlas till studenten. Sen på min student dag fick jag 2500 kr, sen när jag hade gjort av med ca 1000 kr så fick jag 500 kronor av Annika (Daniels mamma) som student present, och sen igår så shoppade jag för ca 600 kr, så får jag in 500 kr till på kontot för matersättningen från praktiken, men nu ska det inte rulla in några mera pengar så nu kommer pengarna ta slut iaf :P
2009-06-16 @ 13:53:27 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0