67 dagar kvar

Paniken börjar smått närma sig, det är 67 dagar kvar till studenten. Vi fick våra mössor och student kläder i onsdags och man verkligen känner att man är nära. Men vad är egentligen klart till studenten? Att vi ska ta den? Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig och inom en månad bör jag ha hittat klänningen som jag ska ha på mig samt klänningen jag ska ha på kvällen. Jag kollar runt över allt på internet men hittar ingen WOW klänning. Jag har inte heller lust att betala allt för mycket för min klänning.

Jag har i alla fall bestämmt vart jag ska ha min mottagning efter utspringet, och det blir självklart hos min mormor. Ute på landet och massa skog och mälaren ser man från huset, hur mysigt som helst. Mormor ska dessutom baka smörgås tårta till mig, precis som jag vill ha det. Plus att jag ska få min favorit Campagne Chapel Hill. Mums!
Men problemet med mottagningen är ju, vilka ska komma? Så stor släkt har jag absolut inte så kommer knappt bli några alls. Huvudsaken är egentligen att Daniel, Mormor och pappa kommer. Men sen har även Daniel frågat sina föräldrar om dem ville komma, vilket skulle vara roligt. Men som sagt, det kommer absolut inte bli något stort...

Dessutom kom jag på att efters påsk nu så är det bara ca en och en halv månad kvar av praktiken, alltså ca sex veckor, det är helt sjukt! Jag tyckte vi nyss började praktisera.

Veckorna går allt för fort...
2009-03-29 @ 14:33:44 Student 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0