Baby Goodbye

Jahapp, då var den sista delen ur millennium utläst, inge mera Lisbeth Salander eller Mikael Blomkvist för mig, om jag inte läser om böckerna vill säga. Känner oerhört tråkigt, dessutom när man vet att Steig Larsson hann skriva ca 300 sidor på en fjärde bok innan han dog, men som familjen inte vill publisera. Känns tråkigt..

Men istället får jag kasta mig in i en annan värld, ska nämligen börja  på boken "Flickan under gatan" hade jag tänkt av Roslund & Hellström.
2009-03-29 @ 21:31:14 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Flickan under gatan är bra! Så du har läsning att se fram emot!

2009-03-29 @ 23:12:38
URL: http://justbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0