migrän?

Jag har sjukt ont i huvudet, men ändå inte riktigt migrän, men det gör sjukt ont i alla fall, funderar på att tända lite ljus och lägga mig och läsa. Låter mysigt.

Födelsedagen har varit trevlig och jag fick till och med presenter av praktiken (hemtex), jag fick nämligen två av de ur snygga kopparna. Jag köpte nämligen två stycken själv förra veckan för att jag inte hade mera pengar då och så kom chefen där med ett stort paket mot mig, då blev jag glad. Men jag blev ännu gladare när jag såg vad det var i !=D
Men imorgon är det praktik igen i alla fall, sen är det lördag, vilket kan vara skönt för vissa, men för oss egna företagare är det bara att gå upp åtta igen för att åka till väsby och sälja doftsulor till 17.00, sen kommer det folk hit och ska fika, sen blir det antaligen krogen på kvällen... Jag vill sova!
2009-03-12 @ 21:45:59 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag och Bella kommer till dig vid 7 om det är okej? :)

2009-03-14 @ 07:35:22
URL: http://madeleinet.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Åh, din lilla stackare, jag förstår att det är trist utan sophiss och mig. ;P Ja, jag hörde rykten om det redan samma vecka som vårat Bokia slog igen, och nu har jag sett den nya butiken med egna ögon. Jag tycker det är lågt. Får man verkligen göra så här?! Iofs är det BokiaExpress som öppnar nu men ändå, Bokia som Bokia. Ta hand om dig, lilla favoritpraktikant! Kramar

2009-03-14 @ 18:57:10
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0