Till skivan

Hp skivan är snart här ( den 2 april), Jag har varken lyckats sälja några biljetter (man måste sälja 7 st) eller planerat in några kläder.
Och ja jag vet, det är ändå några veckor kvar tills skivan är, men nu har till och med Sandra börjat kolla efter kläder och så...


Så här långt har jag kommit med planeringen av vad jag ska ha på mig... Men en fråga, kan man ha vit klänning till bruna skor? Känns lite mysko, men har inget annat, och då måste jag köpa nytt...
Undrar dock om jag verkligen kommer få på mig lösögonfransar, har aldrig lyckats förr, hoppas någon annan kan hjälpa till.
(vårt tema på skivan är maskerad, där av maskerna)
2009-03-11 @ 18:27:55 Student 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0