Träning och bio

Snart är det dags för att änuu en gång gå ner till SATS och träna med Selim, han verkligen kör med mig och jag vet att jag kommer få ont i slutändan, plus att han har sagt att idag ska han pusha mig riktigt mycket, spelar ingen roll hur mycket jag gnäller, (Jag? Gnälla? ALDRIG! :P) haha så det är antagligen bara att bita ihop och få ont...

Från en sak till en helt annan, ikväll ska jag på bio med Kajsa, sen kanske Sara och Sandra ska med också. Det blir mysigt, vi ska se shopaholic filmen, fick ju första boken i julklapp 07 av Malin och Stefan, så det ska bli spännande och se hur filmen är, men antagligen riktigt dålig som de flesta filmatiseringar av böcker....
2009-03-28 @ 12:53:15 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

... och ändå så ska vi se den? :P

2009-03-28 @ 14:55:31
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0