Väntar på Madde....

Jag anser att jag jobbat klart för idag med projekt rapporten, det tyckte min lärare också. Så nu har jag slutat, men Madde vill skriva lite mera och vi måste ändå vänta på att pappa komma och hämtar oss här. Vi ska nämligen till Onoff sen för att köpa en ny kaffe bryggare, det är verkligen på tiden, jag förstår inte hur Daniel har kunnat dricka kaffe ur våran som vi har där hemma, den är sjukt gammal och äckligt. Jag drack kaffe från den i igår, och det var svin äckligt. Men nu ska det bli ändring på det...

Ska kanske också lämna in min mobil eftersom den stänger av sig hela tiden av sig själv och piper och lever rövare. Jätte irreterande, men det jobbiga är ju bara det om jag lämnar in den och dem sen inte hittar något fel på den så kommer jag få betala avgift på jag vet inte hur många kronor, vilket suger... Nej jag säger bara; Ge mig en ny mobil, gärna en samsung tochwiz
2009-03-10 @ 14:26:42 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0