Studenten är nära

Idag är det kanske som ni förstår 24 dagar kvar till studenten, och jag gick och tänkte på en sak för några dagar sedan.

För två år sedan tog Malin studenten (Daniels syster) och jag tänkte då att nu är det två år kvar och jag ska hinna med tre student fester innan det är min tur, det var då Malins student som var 07 och så tog Daniel och Jessica studenten 08, jag tyckte då under Malins student att var var en evighet kvar till min student, men nu sitter jag här, två år har gått och de där tre andra studenterna är redan klara och jag har 24 dagar kvar. Tiden har gått så otroligt fort i gymnasiet, det är sjukt och snart är allt slut, det är faktiskt lite hemskt. Jag menar hur fort kommer då inte resten av livet gå, om två år har gått så här fort?

Och från en sak till en annan, Jenny (från praktiken) har två klänningar jag kanske kan låna till studenten, skulle egentligen kommit förbi henne idag och kollat på dem, men jag gick aldrig till skolan, hade bara 55 minuters svenska, och det känns lite jobbigt att åka fram och tillbaka till Väsby bara för det, så antingen lämnar hon kvar dem på praktiken så jag kan hämta dem imorgon eller så får jag kolla på torsdag när vi båda är där, ska bli spännande, om jag ens kommer i dem, annars blir det min klänning jag hade på Malins student.


Skolavslutningen i ettan
2009-05-11 @ 11:51:19 Student 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lite sorgligt faktiskt. Vi får ta en ny sånhär bild innan vi slutar..

2009-05-11 @ 12:56:05
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: sliM

haha kim :D:D:D

2009-05-11 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0