FY!

Jag stod och borstade tänderna samt tvättade ansiktet för ca 15 minuter sedan, helt plötsligt hör jag att det bubblar till i något rör och det kommer en äcklig doft in i badrummet, handfatet var det ju inte då jag använde det och det funkade fint, kollade toan och den såg också bra ut, men det jag inte tänkte på var att vi har en brunn på badrums golvet. Där började det komma upp mer och mer vatten samt något som liknar jord. Sjukt äckligt, hoppas pappa är klar med vinterdäcken snart så han kan ta hand om det här! Hoppas verkligen inte det översvämmar ut i hallen och så vidare!

Pappa skynda dig!



Update: Pappa ringde något jourbolag som nu är på väg hit, hoppas det är någon snygg kille (A)

Nej, snygg var han inte, gammal gubbe. Fan också
2009-11-29 @ 12:05:13 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0