Idag lämnar jag landet

Nej riktigt så brutalt är det inte, men jag lämnar Stockholm i alla fall.
I Söndags när jag sist skrev fick jag ett utbrott, jag höll verkligen på att gå under. Jag är så sjukt trött på att sitta hemma hela dagarna och inte ha ett jobb. Jag sitter här framför datorn dag ut och dag in, söker jobb och skriver personliga brev.
Jag behöver komma här ifrån. Tur att jag har pojkvännen på andra sidan Sverige.
Så ikväll tar jag flyget, 22.00 till Göteborg och stannar där tills den 18 november. Anledningen till att det inte blir längre är för att jag har biljetter till special visningen på New moon med mina vänner som jag vill gå på.
Jag kommer ha med mig alla papper angående jobb till Göteborg och kommer gå runt i butiker där nere och hoppas på ett jobb..
Vi får helt enkelt se. Jag får i alla fall ett mijlö ombyte och komma hemifrån. Slippa alla vardagliga saker.
Dessutom ska det bli skönt att slippa frysa när man sover.


2009-11-03 @ 19:08:48 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0