Min pojkvän <3

Idag när jag satt hemma själv och väntade på att Daniel skulle komma hem så smsade han mig och sa att han hade en överaskning.
Han kom hem strax efter, han ville att jag skulle blunda, men jag hatar sådana överaskningar så jag tittade i alla fall och sa åt honom att lägga överaskningen bakom ryggen. Vilket han gjorde, han sa att det var något han hade lovat. Och bakom ryggen tar han fram en godis påse full med snäckchoklad.

Grejen är den att han förra veckan när jag var hemma i Stockholm och var grymt godis sugen så sa han att jag skulle få snäckchoklad för 1000 kr om jag kom ner.
Några 1000 kronors godis fick jag då inte, men för 24 kronor i alla fall. Små saker betyder mycket

Jag älskar min pojkvän <3
2009-11-04 @ 23:38:54 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

men plutt! Han har ett hjärta iallafall alltså?? :P

2009-11-05 @ 09:25:54
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0