Att söka en kurs

Att söka en kurs på universitetet var krångligare än vad jag hade trott, det ska vara pinkoder, meriter och massa annat krångel innan man kan söka.. Just nu väntar jag på att få hem min pinkod som kommer nästa vecka eller något.
Det jobbiga är bara att sista ansöknings dagen är den 15, och den dagen kommer det vara kaos på studera.ses hemsida. Som alla andra gånger. Därför vill jag göra det så fort som möjligt...

Juste! Kursen jag ska söka heter Ekonomisk historia och är på 7.5 högskole poäng och håller på veckorna 3-12 på Uppsalas universitet. Vi får se. Det roliga blir att jag får Kår kort och lika så Kajsa om hon kommer in på sin kurs. Hoppas nu bara att vi båda kommer in och att jag kommer gilla kursen...
2009-10-08 @ 17:30:40 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0