Daniel har tydligen skrivit för många CVn i sina dagar

När jag köpte min mobil förra helgen så köpte jag den på ONOFF i Bäckebol (ett ställe i Göteborg för er som inte vet) och då sa Daniel att han borde ju faktiskt ha frågat killens om hjälpte mig om de sökte personal.
Vi tänkte inte mer på det och nu när jag nyss var ute på min dagliga jobb jakt på internet så såg jag att de faktiskt sökte extra personal på just detta ONOFF (de är nämligen väldigt trevliga på detta ställe och man kommer gärna tillbaka, just därför vill Daniel jobba där).
Jag säger åt Daniel på MSN att söka eftersom han faktiskt sagt att han skulle vilja jobba där...
Men svaret jag fick var inte det jag hade förväntat mig, jag hade i alla fall räknat med ett tack, men icke sa nicke, istället sa han "Jag orkar inte skriva ett till CV".

Gissa om han gjorde mig arg? Jag frågade honom hur han kunde säga så och frågade samtidigt hur många CVn han hade skrivit de senaste året (grejen är den att han knappt har sökt något jobb på ett år, alltså inga CV)
Nej men efteråt sa han att han tänkte åka dit i stället, men de vill fortfarande ha ett CV, så han skulle ta sitt gamla och ändra lite.

Hoppas nu bara att han åker dit, och att han duschar innan!
Kan ju alltid hoppas att Malin och Annika sparkar iväg honom redan imorgon.

2009-10-04 @ 23:48:22 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Hmmmm, det blir ett allvarligt samtal med honom ett frissabesök, dusch och en rejäl spark på ett speciellt ställe. / kram

2009-10-06 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0