Effektiv eftermiddag

Jag vaknade upp alldeles för sent, men det har som vanligt med att göra att jag inte kunde släppa ifrån mig boken. Började igår kväll på fjärde twilight boken som heter Så länge vi båda andas(breaking dawn på orginalspråk) har har läste lite över 100 sidor igår. Snart är väl den också slut. Tråkigt!

Men under morgonen har jag i alla fall skickat iväg några spontanansökningar till lite olika Bokia butiker i Göteborg. Hoppas verkligen att det blir något med det. Älskar staden och har alltid velat flytta dit sedan ja var liten, och sen att Daniel bor där borta gör inte saken värre.

Men nej, nu ska jag ta och äta något och sedan städa rummet tror jag. Om jag inte går tillbaka till boken...
2009-10-20 @ 14:29:29 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0