Filmkväll

Det var meningen att Jag, Sara och Sandra skulle ner till en pub nere i Centrum och hålla Madde sällskap, men sen fik vi reda på att det var 60 kronor inträde, något vi inte hade lust att betala och vi skulle då möta upp Madde senare då hon och hennes gäng kanske skulle till KC (den lokala nattklubben).

Vi andra tre som satt hemma hos mig redo för fest gick då ner till Coop och köpte läsk samt chips/ostbågar/ostbollar, vi tänkte kolla på lite film medan vi väntade.
Och precis när vi hade gjort oss klara hemma hos mig med datorn och allt så smsar Madde och säger att de nu är på väg till KC. Då hade vi ställt in oss på filmkväll och Madde fick gå med sina andra kompisar. Så vi tre kollade ännu en gång på Män som hatar kvinnor. Otroligt bra film! Älskar både böckerna och filmerna. Och snart kommer trean ut (27 november).


Men innan filmen blev det några härliga webbcam bilder....

2009-10-11 @ 00:54:38 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0