Fotöljen

Efter en tyst helg är jag tillbaka, ska skriva om helgen i ett annat separat inlägg...

Men just nu sitter jag här i min ensamhet och fryser. Har tänt massor med ljus och hoppas på så sett att det ska bli varmare här inne.

Just nu skulle jag helst vilja gå på den mysa promenixen som jag och Daniel brukade gå i höst mörkret förut inne i stan. Från Centralen till slussen för att där gå in på Café Fotöljen och mysa i någon timma, sedan gå tillbaka för att gå till Sergel för att gå på bio. Det vore ju underbart i detta höstmörker... Dock är inte Daniel lika sugen på att åka hit dock.. så det får väl bli en annan gång


Lite bilder från sist vi gjorde denna promenix


2009-10-25 @ 23:26:22 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0