Gym i huset

Oftast när man kollar på cribs(ja det programmet stora stjärnor visar runt i sitt hus för ett kamera team) eller vad det nu heter på MTV så ser man att stjärnorna oftas har ett gym inne i sitt hus.
Och nu ska jag tala om för er att nu är jag också en stjärna med ett gym i mitt hus!
Dock inte ett privat som på MTV, men ändå. De har nämligen byggt upp ett gym brevid tvättstugan i källaren i mitt hus (bor alltså i vånings hus). Dock visste inte pappa hur man kom in där, eftersom inte vår vanliga nyckel fungerar, men nu när jag har sagt upp medlemskapet på SATS är detta perfekt!

Måste försöka ta reda på mer om detta gym!
2009-10-02 @ 16:06:59 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Hör med hyresvärden, det är säkert så att du får "hya" en nyckel av honom. Det fungerar så här i alla fall. / kram

2009-10-02 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0