Intressant

I natt så klagade jag ju lite på arbetsmarknaden och att jag behövde ett jobb, gjorde även detta lite grann på Facebook, och nu när jag vaknar så har jag fått en mejl av en gammal klasskompis/vän

"Hello. Vet inte hur sugen du är på ideellt arbete men känner två av fotograferna hos JK. De är trevliga och tycker att det är roligt.
Det innebär att fotografera på DIF's fotbolls och hockeymatcher :)
Hur som helst får du nyttig erfarenhet du kan använda dig av senare."

Alltså ett fotograf jobb, funderar starkt på att söka det, även fast jag inte har så mycket erfarenhet, men kollade på länken han skickade med (som jag inte publicerar) och man skulle mest fotografera publiken, och man hade 24 timmar på sig efter slutsignal att publicera bilderna på Internet. Och det viktiga var inte att bilden var bra redigerad utan att den kom upp i tid...

Känner mig sugen, ska nog slänga ihop ett mejl...
Tack åter igen Robin!
2009-10-02 @ 11:34:33 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kul! Hoppas du får det om du nu söker :)

2009-10-02 @ 13:10:39
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0