Klart!

Nu, några timmar senare och ett snabbt besök på rusta i Väsby är mitt rum klart. Tavel listerna är uppe efter mycket om och men, mina nya spotlights som jag fyndade igår för 10 kr styck är uppe och allt ser bra ut!
Här kommer bilderna jag lovade


Den lilla tavel listen satte jag vid dörren, på den har jag min weekplaner så jag kan kolla varje gång jag går ut om det händer något eller om någon ny serie kommer ut snart..Ska även sätta lite kort där brevid så det inte blir så tomt, men målade precis ramarna svarta så de kommer upp senare ikväll eller imorgon


Den stora tavel listen sitter ovanför min säng, där satte jag min stora 100 x 70 tavla på gamla stan som jag tog i vintras, här ser ni en bättre bild på tavlan. Som ni också ser i det inlägget skulle jag satt upp tavlan för länge sedan, men det var svårare än vad jag förväntade mig att få in en spik i hård betong.

 


Och så kommer vi till bilderna med mina spotlights, denna bild gick inte att få bra, så ni får nöja er med denna.
Jag satte den på den översta hyllan på mitt skrivbord där jag har min skyddängel som jag fick av Annika och två kort på Daniel och mig.


Och en spotlight där jag har min otroligt fina tulpan vas i kristal som jag fick av mormor i Studentpresent. och ett Lasse Åbergs glas som jag fick av mormors granne på studenten, vet inte vart jag annars ska ha det, samlar ju inte direkt på hans glas


Och en spotlight vid mina färgglada glas som jag också fick av mormor i student present


Och en spotlight vid min studentmössa och mina student nallar



Jag tycker allt blev bra och är supernöjd.

 

2009-10-02 @ 20:34:22 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Så fint det blev, är ju lite rörd att du har skyddsängeln framme. Hoppas att den hjälper dig få ett jobb också. / kram

2009-10-02 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0