När jag hör din röst.

Jag har aldrig tidigare förstått mig på hur folk kunde läsa ut Twilight böckerna så fort. Men nu förstår jag! Första boken gick lite halvt fort. I början tog det lång tid, slutade till och med läsa under en hel månad. Men i den boken visste jag också vad som skulle hända. Men jag läste i alla fall ut den förra veckan och började på andra boken "När jag hör din röst" redan dagen efter.
Igår kunde jag helt enkelt inte släppa boken, jag låg uppe till halv fem tror jag innan jag tvingade mig själv att lägga ifrån mig boken. Jag har nu läst 250 sidor och jag räknar med att ha den utläst till veckoslutet.

Sen är det bara två böcker kvar!
2009-10-14 @ 13:33:39 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0