Plugga till våren?

Det har varit mycket snack nu från olika håll att jag ska börja plugga. Jag funderade faktiskt på att söka fotografi nu till våren en termin bara. Men vad är då problemet? Jo, klart att det inte ska finnas i närheten av stockholm! Närmasta var i Jönköpning, det fanns även i Göteborg, men jag vill inte bo hos Daniels föräldrar. Inte för att det är något fel på dem utan för att Daniels rum är grymt trångt och jag vill även kunna komma ifrån honom ibland.

Jag skulle ju självklart kunna söka student bostad eller andra hand lägenhet.
Men det känns som om det skulle bli mycket lättare om det vore i Stockholm eller i Uppsala, för då kunde jag fortfarande fortsätta söka jobb och om jag skulle få ett jobb så skulle jag både kunna plugga och jobba....
2009-10-07 @ 22:22:35 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Kan du inte hyra in dig hos Malin och Stefan, dom har ju ett rum extra och en termin går fort. Söka jobb kan du göra här med, men vännerna kommer du fortfarande att sakna. / Kram

2009-10-09 @ 10:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0