Sjukling

Har inte orkat blogga på de två senaste dagarna. Jag har nämligen gått och blivit sjuk, har ont i halsen och hostar lite. Dock verkar de gå över lika snabbt som det kom. Idag känner jag mig nämligen mycket bättre och känner knappt av den. Skönt...

Idag har jag i alla fall varit i Väsby med Sara och Sandra. Vi hälsade på gamla skolan och våra älskade lärare Tina, Inger och Megan. De blev glada och kramade om oss. Frågade Tina efter mitt gamla CV som jag skrev i våras, men hon verkade inte ha kvar den, så fick ett papper med hur jag skulle ställa upp allt. Och Tina skulle dessutom leta lite till. Så nu ikväll har jag skrivit meritförteckning och ett personligbrev.
Nu ska det bannemig bli jobb!
2009-10-06 @ 22:30:26 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0