Tur att man förändras

Idag när jag satt och skickade runt mina spontanansökningar så såg jag att jag hade en mapp på mejlen jag hade glömt bort. Nänmligen mappen "bilder". I den finns det massor av bilder som jag skickat in som mms till datorn! Detta är bilder från innan jag träffade Daniel. De flesta från 05.

Som rubriken säger, tur att man förändras



Jag var 15 år och trodde att jag var supercool när jag gick runt i min rosa henry Lloyd jacka, hade mina "stora" solglasögon och luktade Britney speas Curious



Var nog 15 här med, lite ljusare i håret och hade roligt hemma hos Jessica med Sandra. Ser lagom galen ut


Detta var den älsta bilden jag hade, från sommaren 04. Men också den bilden jag minns mest.
Det var den sommaren vi praktiskt taget bodde i tält utanför mormor. Detta var en utav de nätterna och jag, Sara, Gabriella och Hannah(?) gick på en promenix mitt i natten, tror vi skulle möta peter eller något liknande. Efter bilden blev tagen blev den döpt till "Systrarna bu"

Minnen!

2009-10-20 @ 19:01:30 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

oj va fin jag var på bilden då :P

2009-10-20 @ 19:48:35
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0