Undrar var han skulle säga...

Funderar på att gå och borsta tänderna och tvätta ansiktet och sedan ringa Daniel. Känns som om det var evigheter sedan jag ringde honom och bara pratade om allt möjligt. Saknar det.
Nu för tiden blir det ofast att jag ringer en snabbis när jag är ute och går själv och är lite rädd. Förr i tiden så kunde vi sitta i telefonen i flera timmar. I början hände det till och med att vi somnade i telefonen och den andra låg och lyssna på snarkningar och liknande. Men det var säkert 3 år sedan.

Dock vet jag väl inte om han blir så glad... Han skulle spela The sims nyss sa han... Men han kanske också har saknat att prata med mig?
2009-10-31 @ 01:03:04 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0