Bästaste skitunge!

Jag smsade mamma idag och frågade om jag kunde kidnappa lillebror på onsdag eftermiddag. och hon ringde upp. Vi pratade i säkert en och en halv timma, vi pratade om allt möjligt och bestämmde att jag skulle ta med skiten till Väsby på onsdag för att gå på hemtex och köpa nya kuddar, nytt täcke samt påslakan till honom. Han har nämligen blivit stor och sover nu mera i en stors pojke säng, ingen liten bebis säng längre. Tiden går för fort, han är redan två år och kan nu säga mer än två ord.
Innan jag åkte till Göteborg var "titta" och "hej då" de ända orden han kunde säga, nu kommer tydligen orden i full fart ut hans mun och jag känner att jag har missat massor.

Jag verkligen saknar honom! Men som tur är så får jag träffa honom snart igen! Och gud vad jag längtar!



Jag och min bästaste på min student <3

2009-09-27 @ 22:22:30 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0