Elak pojkvän!

Det är som så att Daniels Morbror Cai kommer på besök på torsdag. Han har länge bott på andra sidan atlanten (USA) och har nu träffat en tjej som bor i England. Båda kommer på besök och det är faktiskt den sista morbroden jag inte har träffat. Vi pratade om detta igår vid matbordet och Daniel frågade om vi skulle prata engelska hela tiden eftersom Cais flickvän inte pratar svenska, självklart säger Annika och det är ju förståligt. Men helt pötsligt slänger Daniel ut kommentaren "Men hur ska du klara dig dårå?" och kollar på mig, jag undrar vad han menar och han fortsätter "ja du är ju inte så bra på engelska, hur ska du kunna göra dig förståd" eller något liknande sa han i alla fall.

Så illa pratar jag faktiskt inte engelska, jag kunde klara mig en hel kväll med Sam och Kirby under min student och de förstod oftast vad jag sa. Dock hade jag en hel del alkohol i blodet men det borde ju bara ha gjort saken värre.

Men jag blev faktiskt lite ledsen när min pojkvän sa så =/


Jag och Sam på min slutskiva...

2009-09-20 @ 16:40:45 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0