Onsdag

Idag har jag haft en riktig bra dag. Det hela började ju som sagt med kina buffé med Sara och Madde, vi satt där och pratade, skvallrade om det nya som har hänt. Efter att vi suttit där i ca en timma så gick vi mot stationen så jag kunde köpa bussremsa och lite sånt.
Vid halv tre skulle Sara åka till Arlanda stad för att jobba, men jag och Madde satt kvar vid pressbyrån och pratade en stund till. Vi fick för oss att åka lite bil och Maddes bil tog oss till min mormor. Där borta var min lillebror, mamma och jocke. Och så klart Mormor och morfar.
Vi hann inte alls vara kvar länge eftersom jag skulle till tandläkarn. Så efter 15 minuter tog vi bilen tillbaka igen till märsta.
Madde körde mig till Tandläkaren och hon fortsatte till Jessica.
Tandläkaren gick bra, trots att jag trodde att jag hade fått nya hål. Men icke sa Nicke. Hade dock några början till hål, så det är bara att borsta massor, använda tandtråd och munskölj.
Efter tandläkaren gick jag till mamma som kommit hem från mormor och där kidnappade jag min lillebror. Världens mysigaste unge! Vi gick till stationen och mötte upp Sandra. Vi tog sedan tåget till Väsby Centrum och gick runt där...
Sen hände det inte så mycket mera, vi åkte hem igen, jag lämnade skitungen och saknar honom redan. Men på Lördag ska jag och mormor vara barnvakt igen hela dagen. Super mysigt!
2009-09-30 @ 23:26:38 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0