Onsdag

Daniel somnade till slut i natt, efter mycket om och men. Jag orkade inte ligger brevid honom mera efter jag skrev inlägget igår, så jag våldgästade hans ps3a, spelade lite, men det var inte så kul, så jag la mig igen i sängen. Och Daniel hade självklart inte somnat. Jag kollade lite twilight men blev trött så släckte och somnade, och jag tror Daniel somnade då också, han behövde väl mig för att somna.. Precis som jag behöver honom på morgonen för att sova, kan inte sova länge utan Daniel, det suger...

Nej nu måste jag nog duscha snart och fixa mig lite, Daniel kommer väl hem om några timmar, vet dock inte vad vi ska hitta på då. Jag vill till Stan, men inte Daniel...
2009-09-09 @ 12:41:45 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0