Saknar mina vänner...

Om exakt en vecka kommer jag hem till Stockholm. Det är lite blandande känslor, jobbigt att lämna Daniel kvar här i Göteborg och även alla andra som bor här nere, storm trivs ju. Kallar även detta mitt hem (ja när jag är i Göteborg i alla fall) och jag vill bo här på heltid.

Men samtidigt ska det bli skönt att få komma hem. Vill träffa alla vänner, mormor och bror. Fundrerar på om jag ska ställa till med kalas nästa helg hemma så jag får träffa folket igen. Som jag sa till Sandra nyss, det är synd att det inte är sommar längre. I sommras satt ju jag, Sandra, Sara och Kajsa på min balkong drack bacardi razz drinkar och doppade både nacho chips och pop corn i Guacamole och Ost dip (Ja, när Nacho chipsen tog slut och det fanns massa dip kvar körde vi på pop corn)
Dock kan vi ju även nästa helg blanda goda bacardi razz drinkar och dopa konstiga saker i dipar, men det vore ju så mycket mysigare att sitta på balkongen, synd att vi inte har inglasat som på Norrbacka...

Nej usch, nu saknar jag bara mina vänner ännu mera..


Hade ingen bra passande bild till detta inlägg, så det fick bli en fin bild på Sandra och Sara

.

2009-09-22 @ 23:54:22 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0