Dags att åka hem igen....

Bokade sas biljetten för någon timma sedan, imorgon 20.10 flyger jag upp mot himlen igen. Undrar om jag vågar flyga efter all aska. Men de har ju sagt att det är okej.
Bara det inte kommer något nytt askmoln under kvällen... Skulle väl vara typsikt...

Förresten, Daniel och hans familj har gjort de mesta för att få mig att stanna kvar. Lite sött, men hoppas på att snart få komma ner igen, dock börjar jag förhoppningsvis skolan om en månad, får se hur det blir....

Usch bara massa svammel i detta inlägg... Nu slutar jag!


Gammal tjockis bild :P

2010-04-27 @ 22:39:49 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas Daniel knyter fast dig så du inte kan åka hem!!!

2010-04-28 @ 10:13:45
Postat av: Malin & Oliver

Såg att jag glömde skriva att det var jag som skrev :P

2010-04-28 @ 10:14:32
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0