Låång dag

Jag kom innanför dörren för 30 minuter sedan kanske. Det har varit en lång dag, började som sagt vid 8 imorse med risk utbildning i nästan 4 timmar, sen hem och vara hemma i 30 minuter, sen halv springa ner till stationen där Saras mamma och Sara å Sandra skulle hämta upp mig så vi kunde bege oss till Jimmys lägenhet.
Och där har vi varit sedan dess, kom väl dit runt ett idag. Så ja elva timmar har vi suttit där. Dock har mycket blivit gjort i alla fall, även fast jag kanske satt lite mycket i soffan. Men det blev så fullt med två möbelbyggen i vardagsrummet plus allt folk.
Men det är en sjukt fin lägenhet och jag är smått avundsjuk.

Aja, min dag kommer väl den också :)
Nu tänker jag sova. Hörs imorgon
2010-04-02 @ 00:43:25 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad bra! :)

2010-04-03 @ 19:18:15
URL: http://saramistander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0