Elaka vänner

Två av mina närmsta vänner befinner sig just nu i Grekland, rhodos. Detta gillar dem att tala om för mig varje dag. Får sms om hur mycket solen lyser och hur varmt och skönt de har det.

Nyss fick jag ett mms med en galen Sandra på bilen och två stora drinkglas, med texten "Vad är det som börjar på apple och slutar på martini? Jo innehållet i våra glas!"
Grejen är den att de senaste "festerna" vi har haft (typ midsommar och så) Har jag tjatat om att jag smaka och blanda till appletini, men det har liksom aldrig blivit av!
Mina vänner gillar att jävlas med mig, synd nog har jag inte med mig kabeln till mobilen så jag kunde föra över bilden så ni kunde få se bilden på henne.
Tror inte solen är bra för den flickan, hon såg helt galen ut ;-)


Saras födelsedag 4 juni 2010♥

2010-08-17 @ 22:28:46 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, sa faktiskt till Sara att det var tur att du inte har nån sladd till telen för då hade jag hamnat i din blogg :P

2010-08-23 @ 18:03:29
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0