En timma kvar

Daniel började på sitt nya jobb idag, han har fått jobb på Ica lagret, han ska köpa truck och sånt.
Denna vecka har han sen vecka vilket betyder att han jobbar 15.15 - 0.00. Så jag har suttit själv här nu hela dagen.
Men nu är det bara en timma kvar, tills han slutar i alla fall.

Imorgon jobbar även jag, 12.30 - 18.00 så då är det i alla fall några mindre timmar ensam här, eller ja, ensam är jag inte. Har ju Annika och Håkan.

Nu sitter jag i alla fall och kollar two and a half man. Det är lite tids fördriv.
Hoppas timman går fort.. Saknar min babe♥
2010-08-16 @ 23:05:47 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

Haha, och vad är dom för sällskap!? :P

Terrorisera Elin istället :D

2010-08-17 @ 10:56:52
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0