En timma kvar

sitter på tåget och är snart i Skövde, paniken över att mobilen är kvar i Stockholm börjar lägga sig, Sandra har den hemma hos sig och om jag har tur kommer mina älskade vänner över till Sveriges framsida i veckan och hälsar på mig och vill då se min nya hemstad. Ska bli spännande, förhoppningsivs stannar de över en natt också om Sara kan fixa någon som vill mata kissarna. Någon som känner sig manad?

Tänkte på en sak förut, jag och Daniel har väntat på denna dag i 4½ år nu. Och nu sker det äntligen, vårt distansförhållande ska äntligen ta slut, vi ska nu bli sambos, helt otroligt.
Andreas frågade mig imorse om jag verkligen hade tänkt igenom detta, om detta verkligen är vad jag vill, tänkt igenom det har jag ju gjort i 4½ år och har alltid älskat staden, det är något jag vill, men vad vet inte om det är rätt, men om jag inte testar så vet jag faktiskt inte heller.
Nu testar jag på detta och ser hur det blir. Kommer jag sakna mina vänner? JA! Min familj? Otroligt!
Men jag vet att jag även har vänner och familj i Göteborg, detta kommer bli kanon även om Andreas tror att jag bor hemma igen inom 6 månader.
2010-08-01 @ 12:21:32 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi tror inte, vi HOPPAS att du är tillbaka snart :P

2010-08-01 @ 12:31:21
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0