Flyttplaner!

Idag började jag och Daniel prata om en flytt, det är nämligen som så att lägenheten under oss nu är till salu, en etta för ca 500.000, riktigt färsh är den också, Daniel är mer optimistisk än jag, precis som vanligt alltså.

Visst vill jag flytta, Daniels rum är inte allt för stort och att bo hos svärföräldrarna är kanske inte drömmen för en 20 åring, men det fungerar i alla fall. Vi hoppas på att Daniel snart får ett fast jobb och då kan ta ett bostadslån och att vi då innan kan ha sparat ihop till både topplån och handpenningen.

Men vi får se. Det kliar i fingrarna i att få möblera en hel lägenhet för mig och Daniel, kollade nyss till och med på soffor på blocket!

Jag vill flytta!
2010-08-04 @ 20:41:14 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0