Massa shopping

Det har inte blivit mycket bloggande den senaste tiden, jag har helt enkelt varit för lat.

Hur som haver, igår morse fick Malin ett ryck och ville åka till Ullared, dock fick vi inte ta Daniels bil så vi fick tvinga med Malins man Stefan och lille Oliver. Så igår upptäckte jag Gekås första gången, hur mycket roligt som helst som man kunde köpa, fick med mig hem mycket, bland annat lite kläder till lillebror <3, två tröjor, ännu en smyckes hand, body butter, ja jag kommer inte ens ihåg vad jag köpte. Roligt var det i alla fall, ska åka dit med mina vänner senare i höst kanske.
Dessutom såg vi Ullared Morgan det första när vi kom genom dörrarna, Malin ville ta kort med Morgan och Oliver, men det hände aldrig så hon blev ledsen, haha.
Vi kom hem runt sju någon gång, sen vid halv åtta drog jag med mig Daniel över till Malin och Stefan som bjöd på Tacos och nybakad kladdkaka. Mysigt.


Dessutom blev jag och Oliver riktigt bra kompisar, fick till och med en god natt puss av honom igår, söta unge! Tur att jag har Oliver när Conrad är så långt borta!

Idag har jag jobbat i fyra timmar och efter det somnade jag hemma, dumt gjort för imorgon ska jag upp tidigt igen, för då ska jag, Malin, Annika och Elin till Borås! Vi ska in på Lager 157 bland annat ska det inhandlas nya converse, känner att mina kornblåa inte alltid passar till allt, så vita och röda ska köpas! Kostar ju bara 400 kronor! Sen ska jag även kolla på en pälsväst som de har! Hoppas som sagt på mycket fint där borta! Hittar mycket på deras webshop i alla fall! Lär ju bli lite mera till min skitunge där hemma i Stockholm!
Spännande


En av de mysiga tröjorna jag köpte!
Tar kanske bilder imorgon kväll eller nått på det jag köpt under helgen på Ullared och Borås!

2010-08-28 @ 22:59:34 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0