Näst ut; Borås shopping


Min mysigaste päslväst, den är i fake päls, men ser väldigt fin och äkta ut!
(Från Lager 157)


En mössa och en sjukt snygg väska! Jobbigt att springa runt med en stor väska när man bara behöver ha med sig plånbok och nycklar
(Kommer inte ihåg namnet på outlet butiken)


Kabuki borste till miniral foundation, silver schampoo och pads
(Kicks)


Tre korta linnen (har på mig det ena)
(Lager 157)


Långa linnen
(Lager 157)


Två par jeans (har på mig de andra paret
(som ni kanske ser i byxliningen, så lager 157)



Höststövlar med nitdetaljer
(Scorett outlet)


Snygga enkla pumps
(Scorett outlet)

 

 

Jag tror inte att jag glömt visa något från Borås shoppingen, förutom mina underkläder då, men tänkte att ni kanske inte behövde se dem....
Om Malin eller Annika kommer på något så säg till!

2010-08-30 @ 20:52:15 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

Jag kan fortfarande tänka mig att ta din väska... Jag menar om du har för många eller bara tröttnar på den! :D

2010-08-30 @ 21:29:57
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0