Onsdagen den 18 augusti

Idag jobbade jag mellan 9-15 i Stenungsund, målade om nästan hela butiken i vitt, den gamla vita färgen hade nästan blivit gul, så det var dags. Nästa torsdag (den 26 augusti) har Hemtex nyöppning, vår nya logga och ett annat sortiment kommer då. Ska bli spännande, vi som arbetar ska även få nya kläder, har sett förkläderna och de är knallrosa! Sjukt häftiga, hoppas bara att tröjorna ser bättre ut änn är de var uppskissade i datorn.

Efter jobbet var jag helt slut och somnade runt 17, vid 19 vaknade jag igen och har sedan dess har jag fördärvat tiden med att städat lägenheten, diskat x 2, lagat mat, handlat, gått ut med hunden, duschat, tagit en regäl omgång med pincetten vid ögonbrynen, ansiktsmask osv. Har hinnit med en hel del alltså.
Nu sitter jag och latar mig framför Two and a half man och väntar på att Daniel ska komma hem.

2010-08-18 @ 23:08:33 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0