Smart Desse, riktigt smaart!

Ååh! Självklart visste jag att jag skulle glömma något, men då trodde jag typ att det skulle vara tandborsten eller något liknande! INTE MOBILEN! Suck! Jag la den i Anderas bildörr och glömde helt bort den när vi lämnade bilen, tills jag satte mig på tåget och hade sagt hej då till alla. Så nu sitter jag här utan mobil, får prata med Anderas så han kan skicka ner den till Göteborg. Men kommer alltså vara utan mobil nu i några dagar, jag som inte ens kan sova utan min kära mobil... Kommer bli tufft det här!

J*vla sk*t också! Hoppas Daniel vaknar i tid så han kommer och hämtar mig vid ett...
2010-08-01 @ 10:19:07 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0