Juldagen

Har varit hemma i Stockholm nu sedan i tisdags, har haft fullt upp både med jobb och träffa alla, och självklart fira jul med familjen. Det var en mysig dag igår.
Idag ska det firas juldagen med vänner. Sitter och väntar på att Kajsa ska komma, sedan ska vi neråt mot Sandras gamla chef för förfest och sedan lite KC ikväll.
Imorgon blir det dock att gå upp tidigt för att börja jobba klockan åtta, så blir inte allt för mycket dans och dricka för mig ikväll. Lite tråkigt, men gillar mitt gamla jobb så det gör mig inget.

Imorgon på eftermiddagen ska jag och mina vänner till Kista för Middag och bio. Hoppas det blir lyckat!


Jag färdigfixad och väntar på Kajsa. Glömde tyvärr min stora systemkamera hemma, så får bli sådana här fina webbcam bilder istället.

2010-12-25 @ 19:00:59 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0