Börjar närma mig i alla fall

Daniel hjälpte mig att översätta hela artikeln till svenska, blev inte så mycket smartare, men förstod i alla fall mer vad den handlade om, nu ska jag bara svara på dessa frågor också
Men jag vet ju inte hur mycket jag ska behöva skriva. Hatar att inte veta hur det ska gå till. Detta är nog det som gör mig mest stressad. Jag gillar att planera, som sagt, letar redan nu efter någon resturang till min födelsedag (blir antagligen Hard Rock iof)

Nej, men det kommer säkert gå bra.

Efter mitt seminarium ska jag försöka döda tid i tre timmar i Uppsala. Kajsa jobbar till tre och sen ska vi nog hem till henne och fixa oss inför sittningen. Frågade kusin om han ville ta en fika under dagen men han skulle jobba tror jag? Tråkigt. Får väl ta en ensam tur till IKEA annars... Kul att gå där ensam. Men men....
2010-02-04 @ 21:32:23 Universitetsliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0