Gasque ikväll!

Idag är det då dags för reccegasque, (beskrivning på vad en gasque är för dig Sandra). Vi ska vara vid nationen redan 15.30 för att gå gemensamt till universitets aulan och sånt, så jag måste redan nu ta mig till Kajsa. Ska köra brum brum bilen dit. Övningsköra lite. Men jag hoppas på en rolig och spännande kväll, men det blir det säkert, förra veckans sittning blir ju super och denna gasque är ju dessutom med 3 andra nationer så får kanske lära känna lite nya reccar från andra nationer.

Måste komma ihåg hur man skålar också och hur vissa snapsvisor var, kommer mest bara ihåg någon att man skulle dränka svärmor i sjön och om hon inte drukna skulle man kasta sten på henne. Annika, jag lovar att aldrig göra något sådant mot dig. haha!

Nej men nu ska jag bege mig. Vi hörs antagligen imorgon! :D
2010-02-13 @ 11:44:49 Universitetsliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha tack :P

2010-02-13 @ 13:28:26
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Annika

Nä det hoppas! Jag att du inte gör, då drar jag dig med mig så får väl vi ha kul i en annan värld. Hoppas ni får kul. Kram :D

2010-02-14 @ 12:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0