Sara the devil!

Sara är inte snäll idag. Dock vet hon nog inte om det själv, men efter att ha postat ett inlägg på sin blogg om att hon skulle gå och hämta ett paket som innehöll sin tandblekning fick hon både mig och Sandra att också vilja köpa detta kit.
Jag har länge haft hemsidan sparad på min dator i fall jag någon gång i framtiden skulle vilja köpa det och Sara gjorde det inte lättare för mig. Samma sak gäller Sandra hon vill också köpa nu. Och allt är Saras fel!


Hon är inte så snäll och glad som hon ser ut!

2010-02-25 @ 14:51:37 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara the devil

Hahaha! ;) Tack för den fina bilden föresten

2010-02-25 @ 19:56:24
URL: http://saramistander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0