Blir ju nästan förolämpad!



Denna text hade Daniel skrivit till mig på msn medans jag låg och pluggade (somnade till, fan!) Jag förstod inte riktigt vad han menade och eftersom han var offline när jag kom tillbaka så smsade jag honom och frågade vem som har någon slags läggning. Svaret jag fick tillbaka var "Du" Men va fan! Varför skulle jag ha någon speciell läggning för att jagär tillsammans med Daniel? Måste båda se hur som några knarkare (skämt och sido) för att passa ihop!? Jag är knappast tillsammans med Daniel för vad han har på sig. Och det finns en jävla massa anledningar till att jag skulle välja Daniel.

För det första så hade jag turen att verkligen lära känna honom innan jag blev tillsammans med honom. Jag fick lära känna personen bakom dessa kläder. Jag visste ju knappt hur han såg ut förutom de få bilderna man hade på den tiden (2003).
Det var dessutom inte förrän vi verkligen blev tillsammans (2006) som jag verkligen fick se vad han hade för stil.

Men jag säger fortfarande att stilen och hur man ser ut absolut inte har något med grejen att göra. Även om min pojkvän inte har så dålig klädsmak och stil så är det inte de jag fall för hos honom.

Nej, detta hjälpte mig inte med att koncentrera mig på pluggnadet!
2010-01-31 @ 20:05:53 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0