Dags att plugga igen!

Nu har jag gjort mig klar för dagen. Har hunnit prata med Joel på msn, ätit frukost och duschat.
Vaknade lite för sent idag men det blir bara att plugga in på natten istället.
Jag och Joel började disskutera vår framtidsplaner och han berättade att han ville bli personligtränare, då sa jag att han kunde få hjälpa mig att bli av med 10 kilo. Han gav mig några tips och vi får se om jag går ner något med hjälp av dem.

Nej, nu ska jag börja läsa min extremt intressanta bok "finanskrisen". Den handlar om våran nuvarandra finanskris och varför den hände osv.
Fick bland annat reda på igår att en genomsnittlig person från USA har 13 kreditkort (!!) Lite läskigt. Dessutom får dem lättare ta lån från banken med många kreditkort, eftersom det då bevisar att de "kan ta hand om sina pengar"
Jag tycker då att krediter är lånande pengar och ett bevis på att de inte alls kan ta hand om sina egna pengar eftersom de måste låna pengar varje månad
2010-01-31 @ 13:19:38 Universitetsliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0