En svart helg

Denna helg har då inte varit allt för bra för folk runt omkring mig.
*   Igår dog en kompis flickväns pappa utan förvarning
*   Idag när jag satte mig i bilen med Sara, Sandra och Jimmy fick jag höra att en kille hängt sig i Märsta, och att de hittat honom för en timma sedan, vi åkte runt och letade efter vart det kunde vara, (Jimmy kände alltså personen som tagit sitt liv) Hittade stället då det stog en polis bil och en civilare. Jimmy ser att det kommer personer ut ur skogen och han går fram för att prata med polisen. Sara och Sandra ser då båren, som tur var så skymde polisbilen den för mig. Bara tanken på att jag varit så nära ett lik får mig att få rysningar!
*   Sen strax efter (kanske 30 minuter) får vi reda på att det pågår en brand i Märsta (Sätuna vägen) och en person omkommit.
*   Och sen så läste vi på Marsta.nu att en person blev rånad i natt precis utanför mig. Tänk om det hade varit jag. Om inte Jimmy hade kört hem mig.
2010-01-17 @ 00:10:52 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0