Gårdagen

Gårdagen blev riktigt lyckad, var ju på Thuns med Madde och Sandra, men hittade inget speciellt alls där. Vi åkte tillbaka till Märsta och åkte till Eurostop för att handla, madde ville ha en klänning till kvällen och jag fick med mig en paljett väst som jag älskar över allt annat! Dessutom var den på rean, från 499 kronor till 150 kronor! Super !
Sen gick vi in på Maxi för att handla hem allt till middagen. Sen var det snabbt hem till mig med Sandra för att börja laga maten, ca 1½ timma tog det att göra allt och då var vi ändå två pers som gjorde maten.
Vid halv åtta började vi äta och allt smakade bra, det ända som klagades på var från Madde att potatisen var lite rå i mitten. Men det är bara hon som är känslig, haha!

Efter vår tre rätters middag och alla drinkar + vin så började vi göra oss klara, vi hade ca en timma på oss att fixa oss, och alla blev super snygga. Sen var det vidare ner mot stan för att först besöka Corner där Jessica satt, men vi gick rätt fort. Vi gick till Kung Carl istället och dansade och drack massa surprise drinkar (vi sa åt bartendern att blanda ihop någon drink bara) Det var riktigt trevligt. När klockan var runt tre så tog vi våra jackor och gick hem. Denna kväll gör jag gärna om ikväll!


Att öppna en mango är bannemig inte det lättaste!

Förrätt, Räkcoktail

Varmrätt, ungsbakad lax med klyftpotatisar, morötter och rödlök i ugn, grönsallad och fetaost röra

Efterrätten, chokladmousse

2010-01-30 @ 19:07:23 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha.. och vem ger dig rätten att publicera bilder som jag har tagit :O va va va :P

2010-01-31 @ 00:54:42
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0