Inte så många timmar kvar

Flygbiljetten hem är nu bokat, imorgon 19.10 lyfter mitt plan som tar mig hem till Stockholm igen. Som vanligt lite blandade känslor, men känner mig spänd inför skolstarten!

Fick även nyss hjälp av en gammal klasskompis som pluggat i Uppsala under hösten hur jag ska göra med busskort. Blir antagligen att köpa ett 20 resors kort som jag kan använda på upptåget mellan Väsby - Uppsala och sen ett annat kort för att åka bussen i Uppsala. Lite tråkigt att man inte kan åka på samma kort. Men men, blev inte så farligt dyrt heller. 400 kronor blir det sammanlagt. Skönt att ha det klart för sig i alla fall.
2010-01-13 @ 15:10:04 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0